Ofensywa marketingowa prowadzona przez grupę Rovese (właściciela marek Cersanit i Opoczno) na krajowym i zagranicznym rynku płytek i ceramiki sanitarnej, zaowocowała szeregiem wspólnie realizowanych projektów i akcji promocyjnych. Nasze działania zorientowane na efektywne wsparcie identyfikacji marki oraz sprzedaży asortymentu 3D (wanny, umywalki, meble łazienkowe) i 2D (płytki ceramiczne) rozłożone zostały na dwa etapy wdrożeń, ekspozytorów oraz salonów firmowych. Efektem współpracy było wykonanie sklepów dla obydwu marek w odświeżonej identyfikacji i nowym formacie.
Projekt został przez nas zrealizowany poprzez otoczenie go kręgiem komplementarnych usług, obejmujących obszary opracowania technicznego, wykonania urządzeń handlowych, logistyki i dystrybucji wraz z montażem oraz w dalszej kolejności cyklicznych wymian eksponowanego asortymentu w punktach handlowych.
Każdy sklep ze względu na inne możliwości przestrzenne był rozpracowywany indywidualnie przez dział konstrukcyjny i projektowy. Po dokonaniu pomiarów i konsultacji z właścicielem punktu oraz opiekunem tematu na projekt naniesione zostały dedykowane zabudowy, dekoracje oraz urządzenia handlowe, z uwzględnieniem zachowania odpowiedniej ergonomii i estetyki z już istniejącymi elementami wyposażenia.
Produkcją i konfekcjonowaniem zestawów ekspozycyjnych zajęła się nasza doświadczona kadra produkcyjna, w ścisłej współpracy z działem logistyki. czuwającym nad optymalizacją dystrybucji do sklepów w różnych obszarach kraju i za granicami - sklepy powstawały na terenie Polski i Rumunii.
i zapraszamy ponownie