Case study

Futuro i Viscoplast – mini kampanie.

Futuro i Viscoplast – mini kampanie.

Założeniem tego projektu było przygotowanie kompletu materiałów POS dla produktów marek Futuro, Nexcare i Viscoplast, będących własnością firmy 3M. Do naszych zadań należało zaprojektowanie możliwie uniwersalnego zestawu ekspozytorów sprzedażowo-promocyjnych, przeznaczonych głównie do punktów aptecznych, sklepów sportowych i medycznych.

Dla Futuro, marki nowoczesnych opasek uciskowych, przygotowaliśmy rozwiązania dla sklepów o mniejszych i większych formatach. W zależności od dostepnego miejsca lub potrzeb właścicieli punktów, zaoferowaliśmy klientowi stojaki podłogowe, ladowe i zawieszane. Marki plastrów i opatrunków Nexcare oraz Viscoplast otrzymały wzmocnienie identyfikacji dzięki wprowadzeniu nowych rodzajów ekspozytorów. Podobnie jak w przypadku Futuro, nasza propozycja objęła sklepy o różnych rozmiarach i dostępnym miejscu.

Zakres prac w przypadku wszystkich projektów obejmował wykonanie wizualizacji podpartych analizą potrzeb klienta i możliwości merchandisingowych docelowych punktów. W opracowaniu konstrukcyjno-technologicznym już na wstępie uwzględniliśmy potrzebę dystrybucji naszych ekspozytorów do całej Europy, a także poza jej granice.

Dziękujemy za zaufanie

i zapraszamy ponownie

Loading...
Kontakt
ART-PROGRES Polska Sp. z o.o.
Wola Ociecka 87D
39-104 Ocieka
t:+48 17 586 41 27
m:kontakt@artprogres.com.pl